Rózne

TUI - informacja nt. obsługi klientów

Oferta od , 26. mar. 2020 12.19

Biuro podróży TUI, podobnie jak inni Tour Operatorzy, stawiają obecnie czoła ogromnym problemom z odwołanymi wycieczkami oraz falą pytań od dotkniętych tą sytuacją klientów. Biuro wystosowało komunikat, którego treść znajdziecie poniżej.

"Szanowni Państwo,


zdrowie i bezpieczeństwo Klientów oraz naszych pracowników jest dla nas najwyższym priorytetem.

Zgodnie z zaleceniami Rządu RP wszystkie biura własne TUI zostały zamknięte.

Nasi specjaliści z biur oraz Działu Obsługi Klienta wciąż pracują i są do Państwa dyspozycji. Robimy wszystko, aby pomóc naszym Klientom dotkniętym niepokojem i konsekwencjami epidemii. Pracownicy nie tylko dokonują zmian rezerwacji, ale też starają się znaleźć idealne wakacje dla każdego Klienta. Jesteśmy do Państwa dyspozycji telefonicznie oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej.

W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z punktem sprzedaży, w którym założona została rezerwacja.

Kontakt do biur znajdą Państwo za pośrednictwem poniższej wyszukiwarki. Biura dostępne są w godzinach 10:00-18:00 od poniedziałku do soboty. https://www.tui.pl/kontakt/biura-tui

Dział Obsługi Klienta dostępny jest od poniedziałku do piątku od 8:00 do 21:00 oraz w soboty i niedziele od 10:00 do 18:00.

Bardzo dziękujemy Państwu za cierpliwość i wyrozumiałość w tym trudnym dla nas wszystkim momencie. Doceniamy zaufanie, jakim obdarzają Państwo markę TUI. Pozostajemy do Państwa dyspozycji i zachęcamy do kontaktu.

Życzymy dużo zdrowia.

Z poważaniem

Zespół TUI Poland"


To oznacza, że jeśli dokonaliście rezerwacji w punkcie sprzedaży, najlepiej będzie zadzwonić lub napisać właśnie do tego biura, a nie na główną infolinię.

Jeśli wakacje zabukowaliście online na stronie TUI, najlepiej odezwać się bezpośrednio do Działu Obsługi Klienta pod nr tel. 22 255 04 02.

Przypominamy również, że TUI odwołało wszystkie swoje imprezy do 15.04.2020.

TUI - informacja nt. obsługi klientów