WakacyjniPiraci
Profile

Cenimy Twoją prywatność

Używamy plików cookie, aby poprawić komfort przeglądania, dostarczać spersonalizowane treści i analizować nasz ruch. Klikając „Akceptuj wszystko”, zgadzasz się na to i wyrażasz zgodę na udostępnianie tych informacji stronom trzecim oraz na przetwarzanie Twoich danych w USA. Aby uzyskać więcej informacji, przeczytaj tu: .

W każdej chwili możesz dostosować swoje preferencje. Jeśli odmówisz, będziemy używać tylko niezbędnych plików cookie i niestety nie będziesz otrzymywać żadnych spersonalizowanych treści. By odmówić .

OceanSky Cruises

Już wkrótce będziecie mogli przeprawić się na Biegun Północny w... luksusowym hotelu! 😱

Szwedzka firma OceanSky Cruises planuje uruchomić pięciogwiazdkowy hotel, który zabierze Was w 38-godzinną podróż na Biegun Północny!

Opublikował/a
Unchartered_Waters_Danni·1.09.2022
Udostępnij

Pionier podróży lotniczych OceanSky Cruises rozpocznie wyprawy z Longyearbyen, Svalbard, na Biegun Północny w tym oszałamiającym i futurystycznym sterowcu.

Ten hybrydowy statek powietrzny o długości 329 stóp utrzymuje się na niebie dzięki połączeniu wyporu z helu z aerodynamicznym unoszeniem stworzonym przez kształt kadłuba. Cztery śmigła sprawiają, że sterowiec porusza się do przodu. Może on latać bez przerwy przez wiele dni.

Kiedy można się wybrać?

The North Pole Expedition działa tylko przez jeden sezon (26 lotów) z cotygodniowymi wylotami ze Svalbardu od maja do października. Szacowany rok wylotu to 2024 lub 2025. Będzie to pierwszy raz w historii, kiedy sterowiec wyląduje na Biegunie Północnym.

Zalety podróży

Podczas wznoszenia się na półkuli północnej wiatry skręcają zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Poprzez zmianę wysokości sterowiec jest w stanie latać w lepszych warunkach i kierunkach wiatru, co jest cechą zwykle wykorzystywaną przez balony na gorące powietrze. W ten sposób sterowiec może zwiększyć wydajność i prędkość, minimalizując zużycie paliwa, a tym samym emisję CO2.

Sterowiec nie musi również korzystać z lotnisk do startu i lądowania, co oznacza, że pasażerowie mogą wysiadać i wchodzić na pokład w odległych miejscach podczas wypraw.

Luksusowy hotel

Ten szalony statek jest urządzony jak luksusowy hotel. Kabiny posiadają duże panoramiczne okna.

Plan podróży

Wyprawa rozpoczyna się na arktycznej wyspie Svalbard. Na pokładzie znajduje się tylko 8 kabin, więc jest to dość intymne i spersonalizowane doświadczenie.

Dotarcie na Biegun Północny i z powrotem zajmie dwie noce, około 38 godzin.

Pierwszy dzień:

18:00 Start, lot na północ, poszukiwanie możliwości obserwacji dzikich zwierząt, takich jak niedźwiedzie polarne i wieloryby

20:00 Koktajle i kolacja

Drugi dzień:

9:00 Lądowanie na Biegunie Północnym

Poranne zapoznanie prowadzone przez liderów ekspedycji

Spędzenie dnia na odkrywaniu

Lunch serwowany na śniegu

Lot powrotny na Svalbard

Kolacja i noc na pokładzie

Trzeci dzień

6:00 Lądowanie na Svalbardzie

Ile to będzie kosztować?

Takie doświadczenie nie jest tanie. Obecnie OceanSky Cruises przedstawia cenę 2.000.000 SEK / 210.000 USD (cena za kabinę / 2 osoby). To w sumie około 986 tysięcy złotych.

Zawarte w cenie:

🚀 Transfer z hotelu na Svalbardzie do sterowca i z powrotem

🚀 Jedna kabina dwuosobowa dla maksymalnie 2 osób

🚀 2 noce na pokładzie sterowca, w tym wszystkie posiłki i napoje

🚀 Wszystkie atrakcje

🚀 Dwujęzyczny przewodnik

🚀 Szef kuchni, załoga i obsługa hotelowa na pokładzie

Pytania i odpowiedzi

Jak długo będę na Biegunie Północnym?

Sterowiec wyląduje o 9 rano na Biegunie Północnym, a wystartuje ponownie o 15:00, więc spędzisz na nim sześć godzin.

Czy zobaczę zorzę polarną?

To zależy od pory roku. Ta ekspedycja będzie odbywać się tylko w sezonie letnim. Tak więc najlepsza szansa na zobaczenie zorzy polarnej będzie, jeśli zarezerwujesz datę we wrześniu i październiku na sterowcu.

Jak zimno jest na Biegunie Północnym?

Średnia temperatura na biegunie północnym wynosi -40° C w zimie i 0° C w lecie. Sterowiec podróżuje tylko latem, ponieważ noce polarne w zimie są zbyt ciemne.

Zdjęcia dzięki uprzejmości:

  • Hybrid Air Vehicles Ltd i Design Q

  • Wizualizacja_przez_KIRTxTHOMSEN

  • MBVision_TomHegen_KIRTxTHOMSEN

Zgłoś wątpliwości prawne