WakacyjniPiraci
Profile
Impressions and Other Assets/psb_background_picture
Znajdź i zarezerwuj wymarzone wakacjeZarezerwuj hotel, loty i więcej
Znajdź i zarezerwuj wymarzone wakacje
WczasyNartySamochody
Kierunek
-

Oferty wybrane przez załogę Piratów

Daj się zainspirować

Najnowsze oferty znalezione przez naszych ekspertów
BartekJackie SparrowLady Mermaid BlueWojtek
WakacyjniPiraci
Profile

Cenimy Twoją prywatność

Używamy plików cookie, aby poprawić komfort przeglądania, dostarczać spersonalizowane treści i analizować nasz ruch. Klikając „Akceptuj wszystko”, zgadzasz się na to i wyrażasz zgodę na udostępnianie tych informacji stronom trzecim oraz na przetwarzanie Twoich danych w USA. Aby uzyskać więcej informacji, przeczytaj tu: .

W każdej chwili możesz dostosować swoje preferencje. Jeśli odmówisz, będziemy używać tylko niezbędnych plików cookie i niestety nie będziesz otrzymywać żadnych spersonalizowanych treści. By odmówić .

Alcohol, Bavaria, Beer

Japoński rząd zachęca, by pić... WIĘCEJ alkoholu! "Jest godne zadanie dla Polaków za granicą!

Zadanie dla polskich think tanków! Japoński rząd rozpoczął konkurs na pomysły, jak zachęcić młode pokolenie do spożywania większej ilości alkoholu. Wynika to ze znacznego spadku w konsumpcji alkoholu, a co za tym idzie - spadku w dochodach z akcyzy. 🍻

Opublikował/a
Lola·19.08.2022
Udostępnij

W latach 2019 i 2020 w konsumpcja alhoholu spadła o 20%. Młodzi Japończycy piją mniej alkoholu niż ich rodzice, w dodatku postępuje starzenie się społeczeństwa - prawie 1/3 Japończyków ma 65 i więcej lat. Do tego pandemia COVID-19 dość skutecznie zniechęciła do popularnego wcześniej wychodzenia na drinka na miasto.

I dlatego japoński Narodowa Agencja Podatkowa zorganizowała konkurs "Sake Viva!", który ma zachęcić Japończyków do częstszego picia alkoholu i wspomożenia w ten sposób krajowej gospodarki. Kampania skierowana jest do Japończyków w wieku 20-39 lat. Należy zgłaszać pomysły biznesowe na to, jak zwiększyć popyt na alkohol wśród ludzi w tym wieku. Chodzi nie tylko o wzrost sprzedaży tradycyjnej sake, piwa, wina i whiskey.

Kampania potrwa do końca września. Organizatorzy przyjmują wszystkie pomysły: na kampanie reklamowe i promocyjne, wykorzystanie nowoczesnych technologii, np. sztucznej inteligencji.

Finaliści konkursu zostają zaproszeni w listopadzie do Tokio na ceremonię rozdania nagród, a Agencja Podatkowa wcieli w życie zwycięskie pomysły. 🙌

Oczywiście wraz z napływem oryginalnych pomysłów pojawiła się też krytyka, argumentując, że to rządowa promocja niezdrowych nawyków. 🍺

A Wy jak się zapatrujecie na taką kampanię?

Zgłoś wątpliwości prawne